Sterker door in te haken op de actualiteit

Projectbeschrijving

Klant:
Fairfood International
Looptijd:
24-27 juni 2015
Categorie:
Advertentie, Duurzaam, Ontwerp, Persbericht, PR, Radiocommercial, Strategie

Sterker door in te haken op de actualiteit

Fairfood International streeft naar een eerlijke voedselketen. Van het land tot aan de supermarkt. De fusie van Ahold en Delhaize was een perfect moment om de aandacht te vestigen op de voedselprijzen in de supermarkt en de druk die deze prijzen uitoefenen op de levens van de boeren aan het begin van de keten. Daarom maakten wij in een paar dagen een campagne die inhaakte op het nieuws van de fusie. De boodschap werd positief gebracht door de betrokken partijen te feliciteren met de fusie. Om hen vervolgens op te roepen samen met Fairfood te werken aan eerlijke lonen voor de arbeiders aan het begin van de voedselketen.

Advertentie

BBK/Door Vriendschap Sterker Fairfood Advertentie Ahold en Delhaize

Persbericht

BBK/Door Vriendschap Sterker Fairfood persbericht

Radiocommercial


Advertentie NRC Charity Award

BBK/Door Vriendschap Sterker advertentie