Opvallend: Nederlanders willen meer betalen voor natuurlijke diervoeding

Opvallend: Nederlanders willen meer betalen voor natuurlijke diervoeding

19.10.2017
Lily's kitchen

Al een jaar zijn de producten van het Britse Lily’s Kitchen in Nederland te verkrijgen en verzorgen wij de Facebookposts en de pr op Nederlandse bodem. Lily’s Kitchen is al jaren het snelst groeiende dierenvoedingsmerk van natuurlijke en gezonde voeding in Groot Brittannië. Het bedrijf zet zich in voor gezond en voedzaam eten voor honden en katten. De producten zijn in Nederland inmiddels al bij bijna 900 Albert Heijns te verkrijgen!

In opdracht van Lily’s Kitchen lieten wij een onderzoek uitvoeren onder 1218 honden- en katteneigenaren en vroegen hen wat ze over hadden voor goede voeding voor hun huisdier. Wat blijkt? Meer dan de helft van de Nederlanders is bereid meer voor dierenvoeding te betalen als de voeding natuurlijk en gezond is. Honden en katten worden vaak gezien als volwaardig familielid en moeten ook zo behandeld worden.

Door middel van Facebookposts, -advertenties en gerichte pr zorgen wij ervoor dat ook in Nederland de honden- en kattenliefhebbers op de hoogte zijn van de kwaliteit van Lily’s Kitchen. Met gerichte campagnes bereiken wij duizenden dierenvrienden met interesse voor kwalitatief goede voeding voor hun trouwe huisdier. Door de gebruiker te betrekken bij onze campagnes en met persoonlijke webcare blijft Lily’s Kitchen ook in Nederland groeien.

Comments are closed.