Adverteren op Facebook, Twitter en LinkedIn

Adverteren op Facebook, Twitter en LinkedIn

Adverteren op Facebook, Twitter of LinkedIn biedt veel voordelen. Onder andere: gerichte targeting, tussentijds optimaliseren, exposure frequentie en zelf in te stellen en te wijzigen tijdsduur, enz. Het is ook bewezen effectief met een klein budget. Voor het inrichten en inkopen van een campagne kunt u bij ons terecht. Voor de uitvoering werken wij samen met ons zusterbedrijf cStrong. Maar net zo belangrijk is de creatieve invulling van de advertentie. Bij ons bent u verzekerd van een sterk concept dat voor maximale conversie zorgt.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden? Neem contact met ons op.



Adverteren op Facebook voor Groninger Museum

Voor het Groninger Museum maakten wij advertenties voor de tentoonstelling 'David Bowie is'. Met advertenties in de timeline van David Bowie fans (55.000 in Nederland), museumbezoekers in het algemeen en mensen woonachtig in Noord-Oost Duitsland (geografisch gezien dichtbij het museum) hebben wij veel traffic naar de website kunnen genereren. Bekijk het hele project in ons portfolio.

BBK/Door Vriendschap Sterker Groninger Museum Bowie - facebook

Adverteren op Facebook met Vlogs voor Coalitie Erbij

Voor de Winteractie van Coalitie Erbij hebben we een Facebookcampagne gemaakt bestaande uit zes vlogs van personen die vertellen wat zij doen aan eenzaamheid. De vlogs komen dagelijks onder de aandacht van 50.000-130.000 Nederlanders. Daarnaast is er extra budget ingezet om de bewoners te bereiken in de beurt van een lokale straatactie. Dit zorgt voor herhaalde exposure en een optimale integratie van online en offline. Bekijk het hele project in ons portfolio.