Sterker door online middelenmix

Projectbeschrijving

Klant:
Groninger Museum
Looptijd:
3 september 2015 t/m 21 februari 2016
Categorie:
Banner (online), Facebookadvertising, Mediabureau, Ontwerp, RTB, Social media

Sterker door online middelenmix

Het Groninger Museum vroeg ons een online campagne te maken voor de tentoonstelling “David Bowie is” over David Bowie: één van de meest baanbrekende en invloedrijke artiesten uit deze tijd. Met advertenties op Facebook in de timeline van David-Bowiefans (55.000 in Nederland), museumbezoekers in het algemeen en mensen woonachtig in Noord-Oost Duitsland (geografisch gezien dichtbij het museum) zorgden we voor online zichtbaarheid en traffic naar de website www.davidbowie-groningen.nl. Daar plaatsten we een retageringpixel zodat we hen met een banner aan hun bezoek (website) konden herinneren.

Advertentie op Facebook

BBK/Door Vriendschap Sterker Groninger Museum Bowie - facebook

Banner