Nieuws 

Nieuws


Wat wil je lezen?

Automatisch op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

De wissel van de wacht

12.06.2018

Marc den Hertog volgt Veronique Swinkels op als algemeen directeur van communicatiebureau BBK/Door Vriendschap Sterker

Per 1 juni 2018 draagt Veronique Swinkels het stokje van algemeen directeur van BBK/Door Vriendschap Sterker over aan Marc den Hertog. Swinkels gaat na 21 jaar fulltime BBK/Door Vriendschap Sterker meer tijd vrijmaken voor eigen projecten. Ze blijft als strategy partner en aandeelhouder betrokken bij het bureau.

BBK/Door Vriendschap Sterker wordt in 1969 opgericht. Het is een van de eerste bureaus in Nederland dat zich toelegt op communicatie voor maatschappelijke organisaties. Swinkels begint in 1997 bij BBK als adviseur. In 2009 […]

Een toolkit voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken

12.06.2018

Hoe zorg je dat je collega’s aan de andere kant van de wereld dezelfde kennis hebben als jij? Dat ze op de hoogte zijn van aankomende events? En dat iedereen over dezelfde tools beschikt? Precies. Je geeft ze een toolkit.

Samen met het Ministerie van Buitenlandse Zaken maakten wij een toolkit voor het thema Water-Voedsel-Energie. Met het oog op de Nederlandse deelname aan de Dubai EXPO 2020 presenteerden wij de krachten van Nederlandse activiteiten in strijd met het water in binnen- en buitenland.

We belden en mailden met de ambassades in de MENA regio (Middle East/North […]

BBK/Door Vriendschap Sterker bij de B Corp Summer Summit

12.06.2018

We zijn sinds 2015 met trots lid van de B Corp community. B Corps zetten business in ‘As a force for good’. Van 19 tot en met 21 juni komt het B Corps circus naar Amsterdam. Dan kunnen wij natuurlijk niet achter blijven. Zo verzorgen wij de pr. Geven we de workshop: ‘Communications as a force for good’. Zijn we betrokken bij het programma ‘Branding for good’. En zal onze collega Tessa Wernink tijdens de opening op het podium een fireside chat hebben met prins Constantijn van Oranje. Lees online meer over het programma van de B Corp Summit […]

Eerlijk werkt heerlijk

12.06.2018

Eerlijk werken vinden we belangrijk. Ook voor tijdelijke en vakantie baantjes. Voor Inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid maakten we een online campagne om werkgevers in de horeca bewust te maken van alle personeelsregels.

We maakten een campagne voor Facebook en LinkedIn. In animatiefilmpjes toonden we voorbeelden van hoe het wel moet op het terras, in het café of restaurant. De ‘h’ van heerlijk geven we weer als een krul. Een teken van goedkeuring. Het doel was namelijk horecawerkgevers de online checklist van de Inspectie te laten doen.Positieve voorbeelden die anderen moeten inspireren. Want ‘Eerlijk werkt heerlijk in de horeca […]

Spot ‘Geef gerust aan een Erkend Goed Doel’ op de buis en online

12.06.2018

Wij zijn gulle gevers in Nederland. Maar als je geeft, wil je wel dat dit terecht komt bij een goed doel dat aan alle kwaliteitseisen voldoet. Let daarom op het ‘Erkend Goed Doel-logo’. Zo luidt de boodschap van de commercial die we in opdracht van de goeden doelen sector maakten. De spot is vanaf 9 juni een week lang via Socutera op de NPO te zien en online via YouTube.

In de spot wisselen beelden van goede doelen en van donateurs elkaar af. De donateurs vertellen waarom zij geven en aan wat voor soort goede doelen. Maar ze vragen […]

Portretten voor talenten

6.06.2018

Stel je voor. Je bent een wereldverbeteraar in hart en nieren. Maar je werk matcht niet met je passie. Wat doe je dan? We interviewden zes professionals die het roer omgooiden. http://www.sustainabletalent.nl/wp-content/uploads/2018/03/Interview-Brigitte-Vlaswinkel.pdf, bijvoorbeeld. Nu combineren ze hun passie met hun talent en maken ze zich sterk voor een betere wereld.

Wat wij maakten
Samen met Sustainable Talent maakten we van elk interview inspirerende stories. Ook ontmoetten we de talenten voor een inspiratiesessie en voerden we diepgaande groepsgesprekken. Over de professionals, hun talent en Sustainable Talent. Want […]

1 2 3 ... 14 Next page ›