Online advertising

Online advertising

Wij geloven dat het inzetten van meerdere online kanalen naast elkaar uw boodschap versterkt en uw conversie verbetert. Maar daarnaast adviseren we ook online media te combineren met ‘offline’ adverteren (radio, TV, print, outdoor). Dit zorgt namelijk voor een betere zichtbaarheid, hoger zoekgedrag en een hogere conversie.


Ons aanbod

Wij zetten de volgende vormen van online advertising in:

  • Online bannering via Real Time Bidding (RTB)
  • Online video advertising (pre rolls op YouTube)
  • Adverteren op zoekmachine Google (SEA)
  • Social Media Advertising (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn) incl. webcare (optioneel)

Daarnaast volgen we de resultaten van uw campagne met Google Analytics en verwerken we deze gegevens in een wekelijkse rapportage.


Online advertising voor Pleegzorg Nederland

Voor Pleegzorg Nederland zetten we de volgende online middelen in: online bannering en video advertising. Bureau Jonny Wonder bedacht de campagne 'Supergewone mensen gezocht' en maakte het advertentiemateriaal. Lees meer over de campagne.

Online advertising voor ANBO Zorgcollectief

Het moment dat alle nieuwe polissen weer op de deurmat vallen was voor ons het startsein om de online campagne voor het ANBO Zorgcollectief te starten. We zetten de volgende middelen in: online bannering, online advertising op websites van regionale publieke radio- en tv-zenders, Facebook advertising en SEA. Lees meer over de campagne.

BBK/Door Vriendschap Sterker ANBO Zorgcollectief facebook